Pages

Life. Never easy .

Ohh yeahh Hi! it has been so long tak update blog ni kan . Alhamdulillah hidup makin okay kot I guess so . Finally trip ke Melaka jadi jugak :D tapi banyak benda yang tak sepatutnya terjadi yg membuatkan satu roommate drift apart . Haihh just because one guy semua jadi macamni . Nak kata bodohnyaaa masam muka just because of one guy yang spoil kan trip tu . Tapi nak buat acano mestilaa nak back up guy sendiri kan . Memang aku syukur sangat takda someone special buat masa skrg cause I think I still can't manage my time utk member & yeahh that special one . Sebab aku pernah kena dulu tapi at least dia pandai nak cakap cakap dengan member aku tapi yang spoiler ni perghh memang menyakitkan hati aku . bukan aku je masalahnya , semua okay semuaaaa! but anyway, kitorang dapat spend time dengan best sekali hihi . 

PSPM lagi 3 weeks plus minus aa pun . But I'm not prepare anything yet . Like yeahhh macam lagi setahun je aku hidup kat matrik ni hahaha. entah apa nak jadi laaa. sebab sem 2 ni banyak sangat aktiviti yang membuatkan diri stress & rasa nak enjoy je. Idk how to get rid these negative side of me hahaha. 

Life never easy . NOT EASY AT ALL. Every year mesti ada je gaduh . I'm tired & sick with it . I don't like it . I hate being in drama everytime . aku taknak  jadi main actress mahupun extra wehhh . zaman drama tu masa sekolah menengah je haa tak mau dah sekarang ada drama jugak. takpe aa aku & yang lain nak act like nothing happen . sebulan je tinggal kan so tahan je laa :) .

k ni budak3 nak baca pulak kacau betei ahah k chiow byeeee :8)

No comments: